დისკუსიის შეფასების სქემა
|
(8-10 ქულა)
|
(5-7 ქულა)
|
(1-4ქულა)
|
მოსმენა
|
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს
ორატორს
|
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
საუბარი
|
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელს
|
ძირითადად მეტყველება გასაგებია
და უყურებს მსმენელს
|
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელებს
უჭირთ გაგება
|
არავერბალური კომუნიკაცია
|
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს
არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები (თვალით, ჟესტებით, გამომეტყველებით, ხმით)
|
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური
კონტაქტი
|
იშვიათად იყენებს არავერბალურ კომუნიკაციის
ფორმებს
|
მონაწილეობა
|
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი
საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს.
კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის გარშემო
|
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს
ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
|
კოოპერაცია
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
|
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს
დისკუსიის წესებს
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია
ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი
საკითხთან
|
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია
სადავო ფაქტები და ცნებები
|
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს
საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით
|
ინფორმაციის მოძიება
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
ინფორმაციის
მოძიების წყაროები
|
იყენებს
მხოლოდ საკუთარ ინფორმაციას
|
იყენებს
მხოლოდ სახელმძღვანელოში მოცემულ ინფორმაციას
|
იყენებს
მხოლოდ რამდენიმე ინფორმაციის წყაროს
|
იყენებს
მრავალფეროვან საინფორმაციო საშუალებებს
|
მოძიებული
ინფორმაციის შესაბამისობა
|
მასალა
არ არის საკითხის შესაბამისი
|
მასალა
ნაწილობრივ შეესაბამება საკითხს
|
მასალა
ძირითადად შეესაბამება საკითხს
|
მასალა
სრულიად შეესაბამება საკითხს
|
მოპოვებული
ინფორმაციის ორგანიზებულობა
|
მასალა
არ არის სწორად ორგანიზებული
|
მასალა
ნაწილობრივ ორგანიზებულია
|
მასალა
ორგანიზებულია, მაგრამ რთულად აღსაქმელი
|
მასალა
კარგად და მოსახერხებლადაა ორგანიზებული
|
მოძიებული
ინფორმაციის ანალიზი
|
ვერ
იყენებს სკოლის მასალას მიზნობრივად
|
ნაწილობრივ
მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას.
|
ძირითადად
მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას.
|
მიზნობრივად
იყენებს მოძიებულ მასალას
|
ისტ-ის
მიზნობრივი გამოყენება
|
არ ფლობს
კომპიუტერზე მუშაობის ძირითად პრინციპებს
|
დახმარებით
შეუძლია მითითების მიხედვით შესაბამისი პროგრამის გამოყენება
|
იცის
საოფისე პროგრამები, შეუძლია მათი დანიშნულებისამებრ გამოყენება დავალების შესრულებისას
|
სრულყოფილად
ფლობს ისტ-ის გამოყენების ტექნიკას, შეუძლია შექმნას სასწავლო და დამხმარე
მასალები
|
მასწავლებელთა თვითშეფასების ფურცელი
|
მცირედ
|
საშუალოდ
|
მთლიანად
|
გადავდივარ მოსწავლეებთან
თანამშრომლობის ფორმაზე
|
|
|
|
ვიკვლევ მოსწავლეთა
საჭიროებებს
|
|
|
|
ვეხმარები მოსწავლეებს სიძნელეების
გადალახვაში
|
|
|
|
სასწავლო პროცესს წარვმართავთ
დასახული მიზნების მისაღწევად
|
|
|
|
ვთანამშრომლობ კოლეგებთან
|
|
|
|
პროექტის შეფასების
სქემა
|
|
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
|
1
|
მიზანი
|
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად
აღსაქმელი
|
2
|
ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს
შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/ მსმენელს
|
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების
ნიშნით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური
გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
|
3
|
შინაარსის კორექტულობა
|
გვხვდება ხშირი შეუსაბამო, მცდარი
ინფორმაცია, შეყავს შეცდომაში მკითხველი/მსმენელი
|
ძირითადად კორექტულია, შეუსაბამო
ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი
და მკაფიო
|
4
|
ენეობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
|
ენობრივად გაუმართავი, მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნტქტუაციის
ნიშნები
|
5
|
კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი,
გამოყენებული წყარო არაა სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის
პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდულია წყაროები, ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა სწორად არის დაგეგმილი, გამოყენებულია
არა ერთი წყარო და ანალიზიც სიღრმისეულია
|
6
|
თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან
შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
|
თვალსაჩინოების კავშირი შინა-არსთან
არის, მაგ-რამ ერთფერო-ვანია, გამოიყენე-ბა მოძი-ებული და ჯგუ-ფის მიერ შექმნილი
|
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი,
აკურატულად შესრულებული
|
7
|
შემოქმედებითობა
|
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი
ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური
აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე
და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
|
8
|
კავშირები საგნებთან
|
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში,
გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
|
მოსაზრებები დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
|
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება
სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით კომპეტენტურობაზე
|
9
|
დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული
დასკვნები
|
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის
ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
|
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა),
ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი
მკაფიოდაა ჩამოყალიბებულია
|
10
|
პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის
წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის
მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
|
ბუნდოვნად აყალიბებს
პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს,
პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის
არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს
თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
|
კრიტერიუმების ბადე შემაჯამებელი ზეპირი დავალებისათვის
|
ქულები
|
პირობასთან
შესაბამისობა
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
0 – 1
|
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს
|
0 – 1
|
კომუნიკაციური
უნარ-ჩვევები
|
|
თანამიმდევრულად აღწერს/გადმოსცემს მოქმედებებს
|
0 -
1
|
განსაზღვრავს მოქმედების დროსა და სივრცეს
|
0 – 1
|
ენობრივი
უნარ-ჩვევები
|
|
იყენებს ნასწავლი დროის გამომხატველ გრამატიკულ
კონსტრუქციებსა და ენობრივ ფორმებს
|
0-2
|
ადეკვატურად იყენებს
ზმნის წარსული დროის გამომხატველ ფორმებს
|
0 – 1
|
იყენებს ნასწავლ ლექსიკას
|
0 – 1
|
შემოქმედებითი
უნარ-ჩვევები
|
|
ავლენს ფანტაზიის უნარს, ორიგინალურობას
|
0 – 1
|
იჩენს გაბედულებას ენობრივი თვალსაზრისით
|
0 – 1
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
|
|
კრიტერიუმების ბადე შემაჯამებელი
წერითი დავალებისათვის
|
ქულები
|
პირობასთან შესაბამისობა
|
|
იცავს სიტყვების რაოდენობის ქვედა ზღვარს
|
0 – 1
|
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს (წერს მოცემულ ბიოგრაფიულ
ცნობარზე დაყრდნობით; იყენებს მითითებულ კონსტრუქციას)
|
0 – 1
|
კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები
|
|
გასაგებად
და თანამიმდევრულად გადმოსცემს ინფორმაციებს
|
0 - 2
|
აზუსტებს,
როდის რა მოხდა
|
0 - 2
|
ენობრივი უნარ-ჩვევები
|
|
იყენებს დროის გამომხატველ ნასწავლ გრამატიკულ
კონსტრუქციებს, ფორმებს
|
0 - 2
|
იყენებს ნასწავლ ლექსიკას
|
0 - 1
|
შემოქმედებითი უნარ-ჩვევები
|
|
იჩენს გაბედულებას
ენობრივი თვალსაზრისით
|
0 - 1
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
10
|
|
უცხოური ენის, ქართულ ენისა
და ლიტერატურის წერითი შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემა
კრიტერიუმების
ბადე შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
|
ქულები
|
პირობასთან შესაბამისობა
|
|
იცავს
სიტყვების რაოდენობის ქვედა ზღვარს
|
0 - 1
|
იცავს
პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს
|
0 - 1
|
კომუნიკაციური
უნარ-ჩვევები
|
|
გასაგებად
და თანამიმდევრულად გადმოსცემს ინფორმაციებს
|
0 - 1
- 2
|
გამოხატავს
პერსონაჟის დამოკიდებულებას, ემოციას
|
0 - 1
|
ენობრივი
უნარ-ჩვევები
|
|
სწორად
იყენებს ნასწავლ გრამატიკულ ფორმებს
|
0 – 1
– 2
|
იყენებს
ნასწავლ ლექსიკას /აქვს სათანადო ლექსიკური მარაგი
|
0 - 1 - 2
|
შემოქმედებითი
უნარ-ჩვევები
|
|
ენობრივი
თვალსაზრისით, იჩენს გაბედულებას, ავლენს ფანტაზიის უნარს, ორიგინალურობას
|
0 - 1
|
ქულათა
მაქსიმალური რაოდენობა 10
|
|
წერითი
საშინაო დავალების შეფასების რუბრიკა
დავალებას წარმოადგენს განსაზღვრულ ვადებში
|
1
|
დავალება სრულყოფილია
|
3
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
იცავს წერის კულტურას
|
2
|
~
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია
|
1
|
ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს
|
2
|
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის
თანაბარი პირობები)
|
2
|
ჯგუფი პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას, აკეთებს
დასკვნებს
|
2
|
ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს
|
2
|
ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
გაკვეთილში ჩართულობა
ქულები და კრიტერიუმები
|
9–10
|
7–8
|
4–5–6
|
1–2–3
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს
კიდეც საკლასო მსჯელობას
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად
იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
|
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ
და გრამატიკულ კონსტრუქციებს
|
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად
გამართულად საუბრობს
|
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს
თავის მოსაზრებას
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
|
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
|
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ
აზრს
|
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე
დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს
მოსმენილზე დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
|
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას
|
გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლის თვითშეფასების სქემა
რა იყო გაკვეთილზე
შენთვის ყველაზე საინტერესო?
|
|
რა ისწავლე
ამ გაკვეთილზე?
|
|
რა გააკეთე
ამ გაკვეთილზე?
|
|
ვისთან ერთად
იმუშავე?
|
|
რა გააკეთე
კარგად? რა იყო შენი წარმატების მიზეზი?
|
|
რა ვერ გააკეთე
კარგად?რა იყო შენი წარუმატებლობის მიზეზი?
|
|
რა გინდა, შემდეგში
უკეთ გააკეთო?
|
|
პრეზენტაციის შეფასების
სქემა
შეფასება
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერსოა.
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების, მაგრამ ყურადღბას ვერ იპყრობს.
|
საინტერსოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარს.
|
ეფექტურია, არ არის ტრაფარეტული, იპყრობს აუდიტორიას.
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია, საუბრობს დაბნეულად.
|
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები,მოითხოვს დამატებით განმარტებებს.
|
გასაგებია, მაგრამ არის ხარვეზები,თხოვს დაზუსტებას.
|
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია.
|
ლოგიკურობა
|
ლოგიკა დარღვეულია, არ არის კავშირი ნაწილებს შორის
|
ზოგოერთ ნაწილს აკლია ლოგიკურობა, ზოგჯერ არათანმიმდვრულია.
|
ძირითადად ლოგიკური და თანმიმდევრულია,
მაგრამ მკაფიოდ არ გამოყოფს საკითხებს.
|
ლოგიკური და კარგად ჩამოყალიბებულ
|
არგუმენტაცია
|
არ აქვს არგუმენტები
|
არგუმენტები მცირეა და არადამაჯერებელი
|
არგუმენტები აქვს, მაგრამ აკლია ფაქტობრუვი მასალით გამყარება.
|
არგუმენტები ბევრია და დამაჯერებელი,
გამყარებულია ფაქტობრივი მასალით
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთბული
|
დაკვნები ალოგიკური და გაუმართავია
|
ლოგიკურია, მაგრამ ყველა საკითხის რეზიუმირება არ ხდება
|
ლოგიკური და ორიგინალურია
|
აუდიტორია
სთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს, საუბრობს გაურკვევლად
|
პერიოდულად ცდილობს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობას
|
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად კონტაქტს ამყარებს
|
ფლობს აუდიტორიას, ადექვატურად რეაგირებს მის რეაქციებზე, ეფექტურად
იყენებს ვერბალურ და არავერბალურ ხერხებს
|
პასუხები აუდიტორიის წინაშე
|
უჭირს პასუხების გაცემა
|
პასუხები არ არის სრულყოფილი
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
სრულყოფილ პასუხს სცემს ყველაშეკითხვას
|
საშინაო დავალების შეფასების რუბრიკა
1 ქულა
|
ძალიან უჭირს წერა, კითხვა, გაგება
|
2 ქულა
|
ვერ ფლობს მარტივ სამეტყველო ლექსიკას,
უჭირს წერა, ცუდად ფლობს კითხვის ტექნიკას. უჭირს მარტივი დავალების შესრულება.
|
3 ქულა
|
უჭირს კითხვა გაგება, შეუძლია მხოლოდ ტექსტის
გადაწერა. უჭირს დავალებების შესრულება, იგებს ცალკეული სიტყვის მნიშვნელობას
|
4 ქულა
|
უჭირს კითხვა, გაგება, წერს დიდი რაოდენობით
შეცდომებით, ასრულებს მარტივი დავალებების
მცირე ნაწილს.არ
შეუძლია ისტ -ის გამოყენება ინფორმაციის მოპოვების მიზნით.
|
5 ქულა
|
უჭირს მარტივი დავალებების შესრულება,
წერს, კითხულობს შეცდომებით, უჭირს თარგმნა. უჭირს ისტ -ის გამოყენება ინფორმაციის
მოპოვების მიზნით.
|
6 ქულა
|
მოსწავლეს შესწევს უნარი შეასრულოს მარტივი
დავალება, კითხულობს ტექსტს და შეუძლია აზრის გამოტანა, წერს შეცდომებით. აქვს მცირე ლექსიკური მარაგი,
უჭირს მეტყველება. უჭირს
ისტ -ის გამოყენება ინფორმაციის მოპოვების მიზნით.
|
7 ქულა
|
მოსწავლე ასრულებს საშინაო დავალებებს.
გამართულად ვერ მეტყველებს, თუმცა შეუძლია დასმულ კითხვაზე პასუხის გაცემა მარტივი
კონსტრუქციების გამოყენებით, შედარებით პასიურია გაკვეთილზე. შეუძლია ისტ -ის გამოყენება ინფორმაციის
მოპოვების მიზნით.
|
8 ქულა
|
მოსწავლე სისტემატიურად ასრულებს საშინაო
დავალებებს, შეუძლია მეტყველება მარტივი კონსტრუქციების გამოყენებით, კარგად თარგმნის საშუალო სირთულის ტექსტს, მონაწილეობს ინტერაქციაში.აქტიურად
იყენებს ინგფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს
|
9 ქულა
|
მოსწავლე სისტემატიურად და ხარისხიანად
ასრულებს წერით და ზეპირ საშინაო დავალებებს. აქტიურად იყენებს ინგფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს, ფლობს სტანდარტით გათვალისწინებულ ლექსიკას და გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
შეუძლია კომუნიკაცია, წაკითხული ტექსტის შინაარსის გადმოცემა. მეტყველებისას აქვს
მცირეოდენი შეცდომები, აქტიურად მონაწილეობს საგაკვეთილო პროცესში
|
10 ქულა
|
მოსწავლე სისტემატიურად და მაღალ დონეზე
ასრულებს წერით და ზეპირ საშინაო დავალებებს, კარგად ფლობს სტანდარტით გათვალისწინებულ ლექსიკას და გრამატიკულ კონსტრუქციებს, შეუძლია
კომუნიკაცია, წაკითხული ტექსტის შინაარსის გადმოცემა, ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს
საგაკვეთილო პროცესში. შემოქმედებითად იყენებს ინფორმაციულ საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიებს სასურველი ინფორმაციის მოსაპოვებლად.
|
წლიური შეფასება
1 ქულა
|
უჭირს წერა-კითხვა, ვერ
ფლობს ენობრივ ელემენტებს
|
2 ქულა
|
გაკვეთილში ჩართულობის დონე დაბალია, ინერტულია და არამოტივირებულია.
ვერ ფლობს მარტივ სამეტყველო ლექსიკას, ელემენტარულ დონეზე ვერ აკმაყოფილებს საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევების მოთხოვნებს
|
3 ქულა
|
მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე უჭირს გაგება, შეუძლია
ტექსტის გადაწერა, შეცდომით ასრულებს დავალებათა ნაწილს
|
4 ქულა
|
სუსტად იყენებს წერა-კითხვისა და მოსმენის სტრატეგიებს,
წერს და კითხულობს შეცდომით. არ შეუძლია ისტ -ის გამოყენება ინფორმაციის მოპოვების მიზნით.
|
5 ქულა
|
უჭირს თარგმნა, უჭირს გრამატიკული მასალის ათვისება, ასრულებს სასუალო
სირთულის დავალებათა ნაწილს, სწავლის სტრატეგიებს იყენებს არაეფექტურად, არ ჰყოფნის
ლექსიკური მარაგი.უჭირს ისტ -ის გამოყენება ინფორმაციის მოპოვების მიზნით.
|
6 ქულა
|
დამაკმაყოფილებლად პასუხობს დავალებების მოთხოვნათა ნაწილს, ასრულებს
მარტივ დავალებებს, უჭირს მეტყველება, კითხულობს ტექსტს და შეუძლია აზრის გამოტანა,
უჭირს მოყოლა.უჭირს
ისტ -ის გამოყენება ინფორმაციის მოპოვების მიზნით.
|
7 ქულა
|
ასრულებს საშინაო დავალებებს, შეუძლია დასმულ კითხაზე პასუხის გაცემა,
მეტყველებს მარტივი კონსტრუქციების გამოყენებით, იგებს ტექსტში დასმული ინფორმაციის
ზოგად ნაწილს, ერკვევა გარამატიკულ კონსტრუქციებში, მაგრამ უჭირს პრაქტიკულად გამოყენება.შეუძლია ისტ -ის გამოყენება ინფორმაციის
მოპოვების მიზნით.
|
8 ქულა
|
სისტემატიურად ასრულებს დავალებებს, თარგმნის საშუალო სირთულის ტექსტს,
მონაწილეობს ინტერაქციაში, ავლენს მსჯელობის უნარს.აქტიურად იყენებს ინგფორმაციულ
და საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიებს.
|
9 ქულა
|
სისტემატიურად და სათანადოდ ასრულებს დავალებას, მონაწილეობს სასკოლო
პროექტებში, მეტყველებისას აქვს მცირეოდენი შეცდომები, აქტუალურად მონაწილეობს საგაკვეთილო
პროცესში, აქვს ლოგიკური მსჯელობის უნარი.აქტიურად იყენებს ინგფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს
|
10 ქულა
|
სისტემატიურად და მაღალ დონეზე ასრულებს დავალებას, მეტყველებს გამართულად,
წერის სტანდარტით გათვალისწინებულ მოთხოვნებს აკმაყოფილებს, აქვს გაკვეთილში ჩართულობის
უნარი, მონაწილეობს პროექტებში, წერა-კითხვა, მოსმენა-ლაპარაკის სტრატეგიებს კარგად
იყენებს, არის ორგანიზებული, აქვს პასუხისმგებლობის უნარი. შემოქმედებითად იყენებს ინფორმაციულ
საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს სასურველი ინფორმაციის მოსაპოვებლად.
|
საკლასო მსჯელობაში
მონაწილეობის შეფასება
თარიღი: მსჯელობის თემა:
|
||||
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
შემაჯამებელი ქულა
|
||
|
აქტიური მონაწილეობა
1,2,3
|
საკუთარი აზრის დასაბუთება
1,2,3,4
|
სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის დემონსტრირება
1,2,3
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
10
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
13.
|
|
|
|
|
14.
|
|
|
|
|
15.
|
|
|
|
|
16.
|
|
|
|
|
17.
|
|
|
|
|
18.
|
|
|
|
|
19.
|
|
|
|
|
20.
|
|
|
|
|
21.
|
|
|
|
|
22.
|
|
|
|
|
23.
|
|
|
|
|
24.
|
|
|
|
|
25.
|
|
|
|
|
26.
|
|
|
|
|
27.
|
|
|
|
|
28.
|
|
|
|
|
29.
|
|
|
|
|
30.
|
|
|
|
|
საპრეზენტაციო
უნარების შეფასება
თარიღი:
პრეზენტაციის სახეობა: მოხსენება–რეფერატი
|
||||
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
შემაჯამებელი ქულა
|
||
|
სათქმელის ნათლად და გასაგებად გადმოცემა, კონტაქტი
აუდიტორიასთან
1,2,3
|
თვალსაჩინოებისა და ტექნიკური საშუალებების გამოყენება
1,2,3,4
|
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა
1,2,3
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
10
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
11
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
13
|
|
|
|
|
14
|
|
|
|
|
15
|
|
|
|
|
16
|
|
|
|
|
17
|
|
|
|
|
18
|
|
|
|
|
19
|
|
|
|
|
20
|
|
|
|
|
21
|
|
|
|
|
22
|
|
|
|
|
23
|
|
|
|
|
24
|
|
|
|
|
25
|
|
|
|
|
26
|
|
|
|
|
27
|
|
|
|
|
28
|
|
|
|
|
29
|
|
|
|
|
30
|
|
|
|
|
თარიღი:
|
|
კვლევითი
|
პროექტი
|
|||||||||
მოსწავლე
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
|
|
|||||||
|
პროექტის მიზანი
0-1
|
კვლევის გეგმის შემუშავება
0-1
|
საკითხთან დაკავშირებული
ინფორმაციის მოძიება
0-1
|
კვლევის ჩატარება
0-2
|
მონაცემების აღრიცხვა
0-1
|
ანალიზი და დასკვნის
გაკეთება
0-2
|
პრეზენტაცია
0-2
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
10
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
13
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
14
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
17
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
18
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
19
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
21
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
22
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
23
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
24
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
25
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
26
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
შეფასების
რუბრიკა-ორმაგი ჩანაწერების დღიური
დამწყები
|
განვითარებადი
|
კვალიფიციური
|
ექსპერტი
|
ორმაგი ჩანაწერის დღიურში დასახელებულია ერთი ფაქტი/ტერმინი/საკითხი,თუმცა
არ არის გამოთქმული მოსაზრება/დამოკიდებულება ან არ არის დასმული რაიმე კითხვა
|
ორმაგი ჩანაწერის დღიურში დასახელებულია ერთი ფაქტი/ტერმინი/საკითხი,თუმცა
გამოთქმული მოსაზრება/დამოკიდებულებანან დასმული კითხვა ბუნდოვანია და არ არის გამყარებული
სათანადო არგუმენტებით
|
ორმაგი ჩანაწერის დღიურში დასახელებულია მინიმუმ სამი
ფაქტი/ტერმინი/საკითხი;გამოთქმული მოსაზრება/დამოკიდებულება ან დასმული კითხვა მეტწილად
ნათელია და გამუარებულია მინიმუმ ერთი არგუმენტით
|
ორმაგი ჩანაწერის დღიურში დასახელებულია სამი ან მეტი
ფაქტი/ტერმინი/საკითხი; გამოთქმული მოსაზრება/დამოკიდებულება ან დასმული კითხვა ნათელია და გამუარებულია მრავალფეროვანი არგუმენტებით
|
ზოგადი შეფასების რუბრიკა -გასასვლელი ბილეთი
დამწყები
|
განვითარებადი
|
კვალიფიციური
|
ექსპერტი
|
გასასვლელი ბილეთი ცარიელია. მოსწავლეს არ უპასუხია
არცერთ კითხვაზე,ან წერს,რომ არ აქვს პასუხი კითხვებზე; მოსწავლე ვერ ავლენს ცოდნას
საკითხთან დაკავშირებით.
|
გასასვლელი ბილეთი ნაწილობრივ შევსებულია,პასუხი გაცემულია
მინიმუმ ერთ კითხვაზე,თუმცა,რთულია მოსწავლის ნაწერიდან აზრის გამოტანა.ანს,რომ მას
არ აქვს საკმარისი ცოდნა საკითხთან დაკავშირებით/კარგად არ ესმის საკითხი.
|
გასასვლელი ბილეთი მეტწილად შევსებულია,პასუხი გაცემულია
ყველა კითხვაზე,ან არ არის გაცემული მხოლოდ ერთ კითხვაზე; ძირითადად ,შესაძლებელია
მოსწავლის ნაწირიდან აზრის გამოტანა.ჩანს, რომ აქვს საკმარისი ცოდნა საკითხთან დაკავშირებით/კარგად
ესმის საკითხი.
|
გასასვლელი ბილეთი სრულყოფილად არის შევსებულია,პასუხი გაცემულია ყველა კითხვაზე.სრულიად
შესაძლებელია მოსწავლის ნაწირიდან აზრის გამოტანა. ჩანს, რომ აქვს სრულყოფილი ცოდნა საკითხთან დაკავშირებით/სრულყოფილად ესმის
საკითხი.
|
შესასვლელი ბილეთის ზოგადი შეფასების რუბრიკა
(წინა გაკვეთილზე შესწავლილი
მასალის გამოკითხვა)
დამწყები
|
განვითარებადი
|
კვალიფიციური
|
ექსპერტი
|
შესასვლელი ბილეთი ცარიელია. მოსწავლეს არ უპასუხია
არცერთ კითხვაზე,ან წერს,რომ არ აქვს პასუხი კითხვებზე; მოსწავლე ვერ ავლენს ცოდნას
საკითხთან დაკავშირებით.
|
შესასვლელი ბილეთი ნაწილობრივ შევსებულია,პასუხი გაცემულია
მინიმუმ ერთ კითხვაზე,თუმცა,რთულია მოსწავლის ნაწერიდან აზრის გამოტანა.ანს,რომ მას
არ აქვს საკმარისი ცოდნა საკითხთან დაკავშირებით/კარგად არ ესმის საკითხი.
|
შესასვლელი ბილეთი მეტწილად შევსებულია,პასუხი გაცემულია
ყველა კითხვაზე,ან არ არის გაცემული მხოლოდ ერთ კითხვაზე; ძირითადად ,შესაძლებელია
მოსწავლის ნაწირიდან აზრის გამოტანა.ჩანს, რომ აქვს საკმარისი ცოდნა საკითხთან დაკავშირებით/კარგად
ესმის საკითხი.
|
შესასვლელი ბილეთი სრულყოფილად არის შევსებულია,პასუხი გაცემულია ყველა კითხვაზე.სრულიად
შესაძლებელია მოსწავლის ნაწირიდან აზრის გამოტანა. ჩანს, რომ აქვს სრულყოფილი ცოდნა საკითხთან დაკავშირებით/სრულყოფილად ესმის
საკითხი.
|
ინგლისური ენა განმავითარებელი
შეფასების რუბრიკა
(1-ლი კლასი)
ძლიერი
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში,ცდილობს
დასმული ამოცანების გადაჭრას,ახერხებს ყურადღების კონცენტრაციას.
სათანადოდ რეაგირებ
მასწავლებლის მითითებებზე. ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს,რეპლიკებსა და წინადადებებს,
აკავშირებს მათ შესაბამის ილუსტრაციასთნ.
ამოიცნობს ასოებს/ასოთშენაერთებს
და აკავშირებს მათ შესაბამის ბგერებთან
შეუძლია ასოების
,სიტყვების წერა ხელის სწორი მოძრაობით .
ზეპირად კითხულობს
ლექსებს ,სიმღერებს,ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მატყველებას ;წარმოთქმის დროს
იცავს შესაბამის ინტონაციას,მახვილებს და რიტმულ სეგმენტებს.
თითო სიტყვით პასუხობს
მარტივ კითხვებს.
საშუალო
მოსწავლე ჩართულია სასწავლო პროცესში,ცდილობს
დასმული ამოცანების გადაჭრას,ახერხებს ყურადღების კონცენტრაციას.
სათანადოდ რეაგირებ
მასწავლებლის მითითებებზე. ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს,რეპლიკებსა და წინადადებებს,
უჭირს მათი დაკავშირება შესაბამის ილუსტრაციასთნ.
ამოიცნობს ასოებს/ასოთშენაერთებს
და აკავშირებს მათ შესაბამის ბგერებთან
შეუძლია ასოების
,სიტყვების წერა .
ზეპირად კითხულობს
ლექსებს ,სიმღერებს,ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მატყველებას ;წარმოთქმის დროს
ცდილობს დაიცვას შესაბამისი ინტონაცია,მახვილები და რიტმული სეგმენტები.
სუსტი
უვლის და აწესრიგებს
სასწავლო ნივთებს.ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას.უჭირს ყურადღების კონცენტრაცია.
სათანადოდ რეაგირებს
მასწავლებლის მითითებებზე(ადექი,დაჯექი,გადაშალე წიგნი).
ამოიცნობს საკუთარ
და თანატოლის სახელს, ასხვავებს ნაბეჭდ და ნაწერ მთავრულ და არამთავრულ ასოებს;შეუძლია
მათი ხელის სწორი მოძრაობით გამოსახვა და რვეულში გამოწერა/ნაბეჭდი წყაროდან გადაწერა.
ზეპირად კითხულობს
ლექსებს ,სიმღერებს,ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მატყველებას ;წარმოთქმის დროს
იცავს შესაბამის ინტონაციას,მახვილებს და რიტმულ სეგმენტებს.
.
ინგლისური ენის შეფასების რუბრიკა
(მე-2 კლასი)
ძლიერი
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში,მეწყვილესთან
ერთად ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას,ახერხებს ყურადღების კონცენტრაციას.ეხმარბა
თატანატოლს.სვამს კითხვას და ითხოვს დახმარებას საჭიროების შემთხვევაში.
სათანადოდ რეაგირებ
მასწავლებლის მითითებებზე. ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს,რეპლიკებსა და წინადადებებს
აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთნ;მიუთითებს მათს ადგილმდებარეობას.
შიფრავს და ხმამაღლა
კითხულობს მოკლე წინადადებებს.შეუძლია მცირე
ზომის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება და მასში ინფორმაციის მოძიება.
ავსებს ნაკლულ ტაქსტს
საჭირო ინფორმაციით და მოდელის მიხედვით ადგენს მცირე ზომის ტაქსტს.
ზეპირად კითხულობს
ლექსებს ,სიმღერებს,ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მატყველებას ;წარმოთქმის დროს
იცავს შესაბამის ინტონაციას,მახვილებს და რიტმულ სეგმენტებს.თითო წინადადებით პასუხობს
მარტივ კითხვებს.
საშუალო
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში,მეწყვილესთან
ერთად ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას,ახერხებს ყურადღების კონცენტრაციას.ს
ათანადოდ რეაგირებ მასწავლებლის მითითებებზე.
ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს,რეპლიკებსა და წინადადებებს აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთნ;მიუთითებს
მათს ადგილმდებარეობას.
შიფრავს და ხმამაღლა
კითხულობს მოკლე წინადადებებს.შეუძლია მცირე
ზომის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება
ავსებს ნაკლულ ტაქსტს
საჭირო ინფორმაციით და მოდელის მიხედვით უჭირს
მცირე ზომის ტაქსტის შედგენა.
ზეპირად კითხულობს
ლექსებს ,სიმღერებს,ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მატყველებას ;თითო წინადადებით
პასუხობს მარტივ კითხვებს.
სუსტი
აქტიურადაა ჩაბმული
სასწავლო პროცესში,ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას,ხშირად ვერ ახერხებს ყურადღების
კონცენტრაციას.სათანადოდ რეაგირებ მასწავლებლის მითითებებზე.
ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს,რეპლიკებსა და წინადადებებს,
აკავშირებს მათ შესაბამის ილუსტრაციასთნ.ამოიცნობს ასოებს/ასოთშენაერთებს და აკავშირებს
მათ შესაბამის ბგერებთან.
შეუძლია ასოების
,სიტყვების წერა ხელის სწორი მოძრაობით .
ავსებს ანკეტას პირადი
მონაცემებით.
ზეპირად კითხულობს
ლექსებს ,სიმღერებს,ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მატყველებას.თითო სიტყვით პასუხობს
მარტივ კითხვებს.
ინგლისური ენის შეფასების რუბრიკა
(მე-3 კლასი)
ძლიერი
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში,მეწყვილესთან
ერთად ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას,ახერხებს ყურადღების კონცენტრაციას.ეხმარბა
თატანატოლს.სვამს კითხვას და ითხოვს დახმარებას საჭიროების შემთხვევაში.
სათანადოდ რეაგირებ
მასწავლებლის მითითებებზე. ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს,რეპლიკებსა და წინადადებებს
აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთნ;მიუთითებს მათს ადგილმდებარეობას.
შიფრავს და ხმამაღლა
კითხულობს მოკლე წინადადებებს.შეუძლია მცირე
ზომის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება და მასში ინფორმაციის მოძიება.
ავსებს ნაკლულ ტაქსტს
საჭირო ინფორმაციით და მოდელის მიხედვით ადგენს მცირე ზომის ტაქსტს.
ზეპირად კითხულობს
ლექსებს ,სიმღერებს,ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მატყველებას ;წარმოთქმის დროს
იცავს შესაბამის ინტონაციას,მახვილებს და რიტმულ სეგმენტებს.თითო წინადადებით პასუხობს
მარტივ კითხვებს.
საშუალო
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში,მეწყვილესთან
ერთად ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას,ახერხებს ყურადღების კონცენტრაციას.ს
ათანადოდ რეაგირებ მასწავლებლის მითითებებზე.
ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს,რეპლიკებსა და წინადადებებს აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთნ;მიუთითებს
მათს ადგილმდებარეობას.
შიფრავს და ხმამაღლა
კითხულობს მოკლე წინადადებებს.შეუძლია მცირე
ზომის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება
ავსებს ნაკლულ ტაქსტს
საჭირო ინფორმაციით და მოდელის მიხედვით უჭირს
მცირე ზომის ტაქსტის შედგენა.
ზეპირად კითხულობს
ლექსებს ,სიმღერებს,ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მატყველებას ;თითო წინადადებით
პასუხობს მარტივ კითხვებს.
სუსტი
აქტიურადაა ჩაბმული
სასწავლო პროცესში,ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას,ხშირად ვერ ახერხებს ყურადღების
კონცენტრაციას.სათანადოდ რეაგირებ მასწავლებლის მითითებებზე.
ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს,რეპლიკებსა და წინადადებებს,
აკავშირებს მათ შესაბამის ილუსტრაციასთნ.ამოიცნობს ასოებს/ასოთშენაერთებს და აკავშირებს
მათ შესაბამის ბგერებთან.
შეუძლია ასოების
,სიტყვების წერა ხელის სწორი მოძრაობით .
ავსებს ანკეტას პირადი
მონაცემებით.
ზეპირად კითხულობს
ლექსებს ,სიმღერებს,ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მატყველებას.თითო სიტყვით პასუხობს
მარტივ კითხვებს.
ინგლისური ენა მე-4 კლასი
განმავითარებელი შეფასება
ძლიერი:
მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმულ სასწავლო პროცესში,
კარგად აქვს გამომუშავებული ენობრივი უნარ-ჩვევები,
შეუძლია მათი გამოყენება/მცირე ზომის ტექსტის შედგენა.
მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის
უნარ-ჩვევა,შეუძლია ტექსტის გაგება/მასში ინფორმაციის მოძიება.
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტარაქციაში მონაწილეობის
მიღება, ტექსტის მოყოლა/ლექსის ზეპირად თქმა
მოსწავლეს შეუძლია მასწ.მითითებების/სავარჯიშოს
ინსტრუქციების /მოსმენილი მცირე ზომის აღწეტითი ნარატიული ტექსტის გაგება და შინაარსის
გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
საშუალო:
მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი
უნარ-ჩვევები,შეუძლია მათი გამოყენება.მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია ტექსტის შედეგენა
მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის
უნარ-ჩვევა, შეუძლია ტექსტის გაგება/მასში ინფორმაციის მოძიება.
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტარაქციაში მონაწილეობის
მიღება, ტექსტის მოყოლა/ლექსის ზეპირად თქმა
მცირე ხარვეზებით.
მოსწავლეს შეუძლია მასწ.მითითებების/სავარჯიშოს
ინსტრუქციების /მოსმენილი მცირე ზომის აღწეტითი ნარატიული ტექსტის გაგება და შინაარსის
გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
სუსტი:
მოსწავლეს უჭირს სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.გამომუშავებული
აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები,სუსტად აქვს გამომუშავებული ხმამაღალი კითხვის
უნარ-ჩვევა,მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია ტექსტის შინაარსის და სავარჯიშოების იმსტუქციები გაგება./
მოსწავლეს შეუძლია
მოსმენილი მცირე ზომის აღწეტითი ნარატიული ტექსტის გაგება.
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის
მიღება.
განმავითარებელი შეფასება
(მე-5 კლასი)
მოსწავლის შედეგი
წარმატებულია: მოსწავლე
სისტემატიურად და ზედმიწევნით სწორად ასრულებს დავალებებს, არასოდეს ავიწყდება სასწავლო
ნივთები, არ აგვიანებს, სრულყოფილად შეუძლია მონაწილეობის მიღება სტანდარტით განსაზღვრული
ტექსტების წაკითხვასა და გაგებაში. შეუძლია
ზეპირი მეტყველების ამოცანების შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ასაბუთებს საკუთარ აზრს, ახარისხებს საჭიროების მიხედვით მოსმენილ ინფორმაციას, ახერხებს
მიღებული ცოდნის დაკავშირებას კონკრეტულ საკითხებთან. ორგანიზებულია, ნათლად და გასაგებად
გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან.
მოსწავლის მუშაობა
დამაკმაყოფილებელია: მოსწავლე თითქმის
სისტემატიურად, მაგრამ არასრულყოფილად ასრულებს დავალებებს, იშვიათად ავიწყდება სასწავლო
ნივთები. თანამშრომლობს საგაკვეთილო პროცესის
დროს კლასელებთან და პედაგოგთან. მონაწილეობს დისკუსიებში, თუმცა ნაკლებად შეუძლია
საკუთარი მოსაზრების არგუმენტირებულად დასაბუთება. ახარისხებს საჭიროების მიხედვით
მოსმენილ ინფორმაციას, ახერხებს მიღებული ცოდნის კონკრეტულ საკითხებთან დაკავშირებას,
თუმცა უჭირს პრობლემის გამოყოფა და გადაჭრის გზების პოვნა. ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს
სათქმელს, თუმცა უჭირს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარება.
მოსწავლის მუშაობა
წარუმატებელია: მოსწავლე სისტემატიურად
არ ასრულებს დავალებებს, ავიწყდება სასწავლო ნივთები და ხშირად აგვიანებს. საგაკვეთილო
პროცესის დროს უჭირს თანაკლასელებთან თანამშრომლობა და კომუნიკაციის დამყარება. თავს
იკავებს საგაკვეთილო პროცესში მონაწილეობის მიღებისგან. ნაკლებად შეუძლია საკუთარი
მოსაზრების არგუმენტირებულად დასაბუთება. უჭირს მოსმენილი ინფორმაციის დახარისხება
საჭიროების მიხედვით, მიღებული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტულ საკითხებთან.
No comments:
Post a Comment