სსიპ ქ. თბილისი 108-ე საჯარო სკოლის V- ე კლასის დამრიგებლის სამოქმედო გეგმა 2019-2020 სასწავლო წლის განმავლობაში
N
|
დაგეგმილიაქტივობა
|
აქტივობის მიზანი
|
განხორციელების დრო
|
1
|
სადამრიგებლო საათი
1. სასწავლო წლის დაწყებასთან დაკავშირებით მოსწავლეთა საჭიროებების,
საგნების, საგნის მასწავლებლების და საბაზო საფეხურის ძირითადი მიზნებისგაცნობა;
2.მოსწავლის ქცევისკოდექსის გაცნობა;
3.ქცევის წესების შემუშავება მოსწ.
მონაწილეობით;
|
სადამრიგებლო საათის მიზანია მოვამზადო მოსწავლეები სასწავლო პროცესისთვის, გავაცნო ახალი საგნები
და საფეხურის ძირითადი ამოცანები. შევახსენო მოსწავლის ქცევის კოდექსი, აგრეთვე მოსწავლეთა მონაწილეობით შევადგონოთ ქცევის წესები, რომელსაც კლასში თვალსაჩინოა დგილზე გამოვაკრავთ და საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება.
|
17.09.2019
|
2
|
სადამრიგებლო საათი
1. ,,
ჩემიდღისრეჟიმი’’
2. ,,ფიზიოლოგიური ცვლილებები დაპირადი ჰიგიენა’’
სიმორცხვე. უნდა გვეშინოდეს თუ არა კრიტიკის |
1. ჩემი მიზანია გავეცნო მოსწავლეთა სკოლის გარეთ ცხოვრებას, როგორ ატარებენ თავისუფალ დროს, რა დრო უთმობენ სწავლას, საკუთარი თავის მოვლასდაა.შ. და 2. მოზარდებს ბიოლოგიის მასწავლებლის დახმარებით გავაცნო მათი ასაკისთვის დამახასიათებელი ცვლილებების მიზეზები და ჰიგიენის დაცვის საჭირო წესები.
1.კომუნიკაციის გაუმჯობესება 2.სიმორცხვის დაძლევა. დისკუსია თემაზე: გარკვეულ სიტუაციაში ყველა ადამიანს ახასიათბს სიმორცხვე? 1.ჯანსაღი კრიტიკა 2.ობიექტური შეფასება შემთხვევის განხილვა |
26.09.2019
|
3
|
საკლასო დისკუსია
,, რატომ ხდება კონფლიქტები?’’
|
დისკუსიის მიზანია გამოვარკვიოთ კონფლიქტების წარმოშობის მიზეზები, სახეები და შესაბამისი მაგალითების ირგვლივ მსჯელობა, როგორ შეიძლება თავიდან ავიცილოთ კონფლიქტი? როგორც ქვეყანაში ისე ადამიანებთან ურთიერთობებში.
|
04.10.2019
|
4
|
საკლასო ღონისძიება
,, მცხეთობის’’დღესასწაულთან დაკავშირებით
|
მოსწავლეებს წინასწარ მივცემ დავალებას თემის გარშემო მოიძიონ მასალები და მე ვუჩვენებ ჩემს მიერ საპრეზენტაციო პროგრამ ში მომზადებულ მასალებს ქრისტიანობაზე და ამ თემასთან დაკავშირებულ დიდ პიროვნებებზე.
|
13.10.2019
|
5
|
სადამრიგებლო საათი-დისკუსია:
,, მინდა ვიყო პოპულარული’’
გატაცება თუ დამოკიდებულება |
გავაცნო მოსწავლეებს, თუ როგორ ხდებია ნადამიანები პოპულარულები, რა არის ამისთვის საჭირო და შევახვედრო მათთვის პოპულარულ პიროვნებას ვისაც დაასახელებს კლასი, ამით მათ მიეცემათ შესაძლებლობა დაუსვან კითხვები და უფრო კარგად გაცნობიერდნენამ საკითხში.
დროის სწორად განაწილება. შემთხვევის განხილვა |
ნოემბერი
|
6
|
ღონისძიება :
პოეზიის საღამო
„რა შეუძლლია ლექსებს...“
|
მხატვრული კითხვის ადა გამართული მეტყველების სწავლება, პოეზიის ნიმუშების შესწავლა. კონკურსის წესით გამოვლენა- ვინ უკეთესად კითხულობს ლექსს? და დაჯილდოვება სიგელით.
|
თებერვალი
|
7
|
ვიქტორინა
|
შესწავლილი მასალის გამეორება, განზოგადება და ცოდნის გამოყენება შესაბამის სიტუაციაში.
|
წლის განმავლობაში
|
8
|
,, დედაენის’’ დღესთან დაკავშირებით
პრეზენტაცია
|
გავაცნო ის საფრთხეები რაც ემუქრებოდა ჩვენს ენას და ვიმსჯელოთ ჩვენს დროში თუ არის ასეთი საფრთხეები.
|
14.04.2020
|
9
|
სადამრიგებლო საათი:
22 აპრილი-დედამიწის დღე,
როგორ შევამციროთ ბუნებრივი კატასტროფების რისკი?
როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტი |
ბუნებრივი კატასტროფების თემის გაგრძელება, ამჯერად : ხანძარი, ქვათაცვენა, კლიმატის ცვლილება, ღვარცოფი. როგორ შევამციროთ ზარალის რისკი?
კონფლიქტის მოგვარება 1.ჯგუფური მუშაობა 2.სიტუაციის განხილვა |
22.04.2020
|
10
|
სადამრიგებლო საათი
,, რას ნიშნავს ვიყო მოზარდი-
თინეიჯერი?’’
მიმბაძველობა კუმირები და თაყვანისმცემლები |
მოიძიონ ინფორმაცი ამათ იასაკის მოზარდების შესახებ, ვინც გახდა ცნობადი სახე და როგორი ცხოვრების სტილია ქვთმათ.
1.რომელი თვისებ. მისაბაძი 2.როგორ უნდა ვიყოთ, რომ ვიყოთ მაგალითი |
25.05.2020
|
11
|
ექსკურსია
|
გაეცნონ და მიიღონმ მეტი ინფორმაცია ჩვენი ქვეყნის ბუნებრივი და კულტურული სიმდიდრეების შესახებ.
|
წლის ბოლოს
|
No comments:
Post a Comment